Chokladpudding

Allmänt, Höst, Mat/annat gott / Permalink / 6

Detta kanske inte såg så gott ut, men kan lova att det var det!

Denna helg har bara swichat förbi, precis som den alltid brukar göra tyvärr.. I fredags var jag och Rasmus i Västerås hos hans pappa. Vi kollade även på en bil där borta, så kanske blir vi bilägare här i veckan. Lördagen spenderades först på 70 års kalas och sedan drog jag och mina vänner ut på kvällen. Superroligt!! Denna dag har spenderats med Erik och Hannah där vi ätit räktacos och bakat chokladbollar, mums!! Nästa vecka tror jag kommer bli väldigt jobbig. Har väldigt långa dagar och ganska krävande grejer som måste göras på arbetet. Så ska försöka blogga, men kan inte lova för mycket. 

#1 - - sarah :

aaa det är det =) åh ser gött ut =)

#2 - - Jeanette:

Mums! Det där ser riktigt gott ut :)

#3 - - Caroline:

Jag tycker att det ser riktigt gott ut. :)

#4 - - Miss Baby Peaches:

Gud vad gott! Nu blev jag jättesugen !

#5 - - elin:

Mums så gott!<3

#6 - - Amanda:

Å gud vad gott med chokladpudding, älskar<3

Till top