Lunginflammation

Allmänt, Höst, Jag, Mobilbilder, mobilblogg / Permalink / 4

Går nog inte att beskriva med ord hur tråkigt mitt liv har sett ut sedan sist ni hörde ifrån mig här på bloggen. Dagen efter sista inlägget så började jag att känna mig lite hängig. Det resulterade sedan i en tre veckors period där jag knappt minns någonting. Jag åkte på lunginflammation och helt ärlig så låg jag mest i sängen och av någon anledning lyckades jag ta mig till jobbet några utav dagarna, då omedveten om min sjukdom. Men när jag väl varit hos läkaren, fått medicin och så vidare så blev jag ändå inte frisk. Det tog ett bra tag för min kropp att komma tillbaka till sig själv igen. Det är inte förrens nu som jag börjar känna mig frisk. Mycket mer än så har inte hänt i mitt liv. Uppdaterar er senare om det lilla jag faktiskt har gjort! 

#1 - - Hanna Karlsson:

Hoppas att du mår bättre nu!

#2 - - Anita:

Men fy tusan.. Skönt att det gått åt rätt håll för dig! kram

#3 - - Linda:

Krya på dig <3

#4 - - Celine:

Nej så jobbigt <33

Till top