Glad midsommar!

Allmänt, Foton, Jag, Resor och sånt / Midsommar / Permalink / 6

Istället för att fira midsommar här i (förmodligen) kalla Sverige så drar jag iväg till Spanien. Ska åka dit tillsammans med nästan hela Rasmus familj. Vi blir hela 13 stycken som tillsammans har hyrt ett hus. Så när detta inlägg dyker upp på bloggen så sitter jag redan på planet. Får se om jag bloggar något medans jag är borta, ska försöka men främst så ska jag bara njuta. Detta är första gången jag har semester sedan... Ja så länge sedan att jag inte ens minns. Så detta ska bli så skönt! 

#1 - - Tove:

Glad midsommar på dig! Hoppas du får en grym dag, jätte fina bilder :D

#2 - - Amanda:

Så fin du är, glad midsommar<3

#3 - - Louise:

Så fina bilder 😊

#4 - - Tove:

Fina bilder!

#5 - - sarah :

tack så mycket .. fina bilder

#6 - - Anita:

Fina bilder :D

Till top