Utomhusbio

Allmänt, Mobilbilder, mobilblogg / Permalink / 11

Igår kväll arbetade jag och min pojkvän Rasmus på bion som vi häll nere på stan. Eftersom att vi var tvungna att ha en bil som stod och höll ner skärmen så slutade med att jag och Rasmus kröp ner i skuffen och tittade på bion därifrån. Ser ni hur mysigt??? Jag tyckte i alla fall att det var en riktigt mysig kväll, dock inte lika kul att ta ner duken sen efter tolv på kvällen en torsdag... Har ni varit på utebio? 

#1 - - Denise:

Det är ju såå mysigt med utomhusbio! :)

#2 - - elin:

Åh så kul!<3

#3 - - Celine:

Men nä så kul! Alltid velat gå på en utebio!

#4 - - Amanda Sofi:

Så mysigt! Här har vi ute bio fast på vintern, då hela bion är gjord av snö. Både skärmen och raderna man sitter på, så mysigt!

#5 - - Linnea:

Vad mysigt! Jag har aldrig vart på utebio faktiskt, men kanske något man skulle prova :)

#6 - - Asylmamma:

Åh vad kul med utebio! Har aldrig varit på någon men det skulle verkligen vara kul 👍🏻

#7 - - MALIN:

Vad mysigt! Det har jag själv aldrig varit på! Kram

#8 - - Alva Berg:

Åå ser super mysigt ut! Har alltid velat gå på utomhus bio<3 ha en fin dag, kramar<3

#9 - - Alva Berg:

Åå ser super mysigt ut! Har alltid velat gå på utomhus bio<3 ha en fin dag, kramar<3

#10 - - Amanda:

Gud vad mysigt<3

#11 - - Caroline:

Vad mysigt med utebio. :) Jag visste inte att det fanns, det vill jag prova.

Till top