Uppdatering av mitt liv

Allmänt, Mobilbilder, Tankar, mobilblogg / Permalink / 16

Ni som läst här länge vet ju om att jag skulle börja ett nytt jobb nu efter sommaren. Har nu börjat på två olika nya jobb, vilket kom som en liten chock. Har börjat jobba på en högstadieskola som elevassistent till samma tjej som jag hade när hon förra året gick i sexan. Min nya arbetsplats känns jättebra hittills, men har varit så trött efter dem senaste dagarna så har inte haft ork över till något speciellt på kvällarna. 

Jag har även i tisdags börjat på särskolan där jag öppnar upp fritids vissa mornar. Har inte riktigt hunnit fått någon uppfattning av vad jag tycker om detta jobb än, men det blir nog bra när jag kommit in i det hela lite. 
Har haft så mycket i tankarna osv på senaste tid så min kropp har inte mått bra. Har haft svårt att sova på kvällarna och haft en krånglig mage. Även så har jag somnat i soffan flera gånger när jag kommit hem ifrån jobbet och det är inte vanligt för att vara mig. 
Men jag tror att allt kommer att lösa sig så småningom. Eller jag hoppas i alla fall det! 

#1 - - elin:

Kul med nytt jobb , grattis!<3

#2 - - A M:

Så kul att det känns bra på jobbet! :D
ps. Va gärna med på veckans blogg! <3 http://nouw.com/alicemalmstrom/veckans-blogg-31012611 ​
Kram

#3 - - MartinaOlsson:

sv; jag kommer absolut berätta i bloggen vad jag tyckte när jag har testat, så håll utkik! :)

#4 - - Flisan:

sv: kul :D

spännande med nya jobb :)

#5 - - Amanda:

Så kul med nya jobb<3

#6 - - Moa:

Men åh vad kul med lite nytt, förstår att är helt slut dock! Måste verkligen läsa hela din blogg, känns som jag missat så mycket! Hur är det med dig? <3

#7 - - MALIN:

Kul med två nya jobb :) Det blir nog bra även med särskolan ska du se! Kram

#8 - - Denise:

Håller tummarna för att det blir bra när du har landat i allt nytt! :)

#9 - - Ida:

Elevassisten tycker jag låter spännande! Kram

#10 - - Linda:

Kul med två jobb :-D

#11 - - Amanda Sofi:

Hoppas att allt blir bra med jobben!

#12 - - Asylmamma:

Hoppas också det löser sig för dig! Du gör bra och viktiga jobb 💕

#13 - - Anita:

Kul att du trivs med nya jobbet! :D

#14 - - Louise:

Håller tummarna att allt blir bättre snart! 😊

#15 - - A%252520M:

Så kul att jobbet känns bra! :D
Nu är veckans blogg dragen på bloggen, kika in om det blev du! <3 Kramis

#16 - - Amanda CL:

åh är så jobbigt när sömnen och kroppen inte är på topp :/
hoppas du får ordning på sömnen och allt snart <3<3
Och hoppas att det fortsätter kännas bra på jobben :)
kram

Till top