SPANiEN HÄR KOMMER Vi

Resor och sånt / Permalink / 11
 
Idag drar jag iväg till detta underbara sommarhus i Spanien tillsammans med min pojkvän och hans familj. Har längtat efter detta så länge och idag är det äntligen dags! Kommer kanske inte blogga något på denna vecka när jag är här, för jag ska försöka njuta så mycket jag bara kan. Hoppas ni förstår..
#1 - - Clara:

Hoppas att du får det riktigt bra!

#2 - - jacquiline:

Åh va fint!!

#3 - - Anonym:

Härliga bilder!

#4 - - Selina:

Härliga bilder!

#5 - - moa:

åh vad fint! Du borde verkligen njuta!

#6 - - GoForFit:

Ååh, guuud vad härligt! :)

sv: De var de också! :D

#7 - - Anonym:

Hej allt bra ??

#8 - - Celine:

Åh men gud vad härligt! Ha det så bra nu!

#9 - - Rebecca:

Så underbart! :)

#10 - - Ida Lindborg ♡:

åh så härligt! ha det super!

Sv: tack snälla! :D

#11 - - fashion:

Så fin ju!! :D

Till top