Mitt gamla sovrum

Kände bara att jag ville visa er detta rum. Detta är alltså mitt gamla rum som jag hade när jag bodde hemma hos mina föräldrar, som nu dem har tagit över. När jag bodde där så var det endast ett stort rum med lila väggar och en fondvägg med palm-motiv. Ja ni kan ju tänka er hur ljust och fint det rummet var... Men det är verkligen ett helt annat rum nu efter deras renovering. Dem har tapetsera, satt upp en ny vägg, köpt nya möbler, byggt walk-in-closet och massa mer. Dem är ju inte helt klara, men är riktigt avundsjuk och önskar att jag hade fått haft mitt rum såhär när jag bodde där. Vad tycker ni om rummet? 

#1 - - Linda:

Åh så himla fint!!!

#2 - - Netti Starby:

Åh det är verkligen jättefint! <3 Kramis

#3 - - elin:

Sv: ja det tror jag också , då känns det liksom mer som ett måste på något sätt! Åh vilket fint rum du hade hos dina föräldrar!<3

Till top