Onsdag

Allmänt, Kärlek, Mobilbilder, mobilblogg / Permalink / 8

Godmorgon! Här sitter jag som dem flesta andra mornar, i fikarummet och väntar på att nästa jobb ska börja. Mina dagar börjar oftast vid fem då jag kliver upp och drar iväg till Olsboskolan. Där jobbar jag på fritids tills kvart över åtta. Efter detta så drar jag vidare till Risbroskolan och väntar in att min elev ska börja, vilket är precis det jag gör just nu.

Idag är det onsdag! Känns riktigt skönt att halva jobb veckan redan har gått. Idag ska Rasmus familj komma över till oss på middag, vilket kommer att bli mysigt. Annars har jag inte så mycket andra planer för dagen. 
Hoppas ni får en trevlig dag! 

#1 - - Netti Starby:

Vad mysigt att ni ska ha middag med hans familj ikväll! :-D Kramis

#2 - - Cecilia:

fina bilder!! :)

#3 - - Anita:

Fina bilder :D

#4 - - Pauline Hurtig:

mysigt med middag :)

#5 - - Celine:

Så fina ni är! <3

#6 - - Jeanette:

Usch vad jobbigt det låter med så tidiga morgnar, jag som tycker det är jobbigt att gå upp klockan 07:00 haha

#7 - - Denise:

Hoppas att du får en riktigt härlig helg! :D

#8 - - Natalie Midestad:

Hoppas du får en bra helg nu!! <3

Till top