I AM BACK

Jag / Permalink / 1
 
 
 
Det har gått flera månader sedan sist jag bloggade och oj vad mycket som har hänt! Jag kommer inte kunna fylla i alla luckor och helt ärligt så har jag ingen lust att göra det heller! Men kan berätta lite, som att jag bland annat har fyllt 18, jag har fått körkort (!!), vart utomlands med mina vänner, gått ut tvåan och skaffat sommarjob på ica. Mitt liv rullar på som vanligt annars med min pojkvän, familjen och mina vänner vilket så klart är jätteskönt!
 
Just nu har jag sommarlov, eller ja lov och lov, mitt sommarlov består mest utav jobb, jobb och mera jobb. Försöker så gott jag kan att hinna med både jobbet på ica och mitt ordinariejobb på bion vilket tar på kraferna och gör att jag inte har så mycket fritid över som jag faktiskt skulle vilja ha. Men jag ska inte klaga, för är väldigt tacksam för att jag ens har jobb!
 
Kommer försöka att fortsätta uppdatera så gott det går, men ger inga löften för ni vet ju hur det gick sist... Haha!
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

söta bilder :D

Till top