BRUNETT

Jag, Mobilbilder / Permalink / 13
 
Jag vet att jag är dålig på att skriva här.. Det beror mest på att jag inte orkar, haha. Men ska försöka visa lite bilder från vad som hänt sen sist samt försöka blogga bättre. Men kan ju börja med att berätta att innan jul så bestämde jag mig för att bli mörkare i håret. Så utan att berätta för någon så åkte jag till frissan och tonade mitt hår brunt. Vad tycker ni? 
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

SV: tack så mycket :)

#2 - - MALIN:

Fina fina du! Du klär verkligen i det bruna :)

#3 - - Elin:

Fin du är!

#4 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Fint det blev :)

#5 - - Anonym:

Så fint hår du har! & Resten av dig är verkligen superfint det också såklart! - Kika gärna in på min blogg och delta i min veckansblogg tävling, länk till tävlingen finns under min header!

#6 - - sofft.blogg.se:

sv: Jag är alltid nöjd med vad jag får. :)

#7 - - Anna ♥ FOTOMEDMERA - fotoblogg med inslag av musik, film, konst & vardag:

Vad fint det blev :)

#8 - - sanne:

Fin du är michelle alltid lika fin din jäkel!!

kolla gärna in mitt senaste inlägg vill ha lite tips på hårfärger! :))

#9 - - Jenny Karlsson:

sv: Ja visst är de, älskar den serien!

Vart skit snyggt, passar dig verkligen :)

#10 - - Clara:

Ser jättefint ut!

#11 - - GoForFit:

Snyggt! :))

sv: Tack! :* aha, okej. Kul! :))

#12 - - sarah:

Hej alt bra

#13 - - Rebecka:

Supersnyggt!

Till top