MOT LONDON

Resor och sånt, weheartit / Permalink / 10
 
Just nu håller jag på och packar det sista innan jag och mina vänner åker iväg till England ikväll. Kommer hem på Tisdag så får se hur det blir med bloggningen, men ska försöka hinna fixa några tidsinställda innan vi åker. Det kommer bli så kul att uppleva allt tillsammans med mina bästa vänner, dessutom så har ju jag aldrig varit i London så det ska bli kul att se allt.
Har ni varit i London någon gång?
#1 - - sanne:

Avissssssssssssssssssssssssss, aldrig varit i England vill ditt!!!

#2 - - sanne:

Avissssssssssssssssssssssssss, aldrig varit i England vill ditt!!!

#3 - - MADDISENJ.SE:

Wiie, ha det underbart!

#4 - - fashion:

Super fina bilder! :D

#5 - - Elin Larsson:

sv: Ja man får ju lite ångest av att titta på dem..

Jag kom faktiskt hem ifrån London idag!

#6 - - kelly:

Hoppas du får en jätte trevlig resa:D:D

#7 - - Sarah:

Ja har inte vart där men vill åka dit nån gång :)
Hoppas du har de jättebra där :)

#8 - - Clara:

Så jättekul att få åka dit med sina bästa vänner!

#9 - - Nikita (HÄLSA&TRÄNING):

Så himla fina bilder!

#10 - - Denise:

Åh! Vill också åka till London :D

Till top