DRiNKAR

Mat/annat gott / Permalink / 8
 
 
 
Igår och även idag är det våryra i min stad, så självklart var jag nere på stan nästan hela dagen igår tillsammans med några vänner. Vi hade det väldigt kul! Kvällen slutade på bästa sättet med att jag och tre vänner drog hem till mig och gjorde drinkar och kollade på film. Super mysigt! 
#1 - - Veronica:

Ser verkligen gott ut :)

#2 - - Flisan:

sv: tack så mkt, det var ett riktigt najsigt hotell hehe :D

#3 - - Emma / Capture every moment:

Hej! Allt bra med dig? Vilken fin blogg du har :)

Kram!

#4 - - Ida Lindborg ♡:

vad roligt!

Sv: åh tack finis! :)

#5 - - Sara Emilia:

Åh så gott!

#6 - - Hanna:

ja de borde jag verkligen göra! Gillar inte alls hur killar tänker ibalnd!

#7 - - Moa Andreasson:

åh så himla gott :D

#8 - - ♫♪ sandra:

ser goda ut!

Till top