FRÅGESTUND, DEL 2

Allmänt, Frågor / Permalink / 4

1. USA eller Storbritannien?- USA

2. Jullov eller sommarlov?-Älskar jullovet men det får bli sommarlov eftersom att det är längre. 

3. Ljust eller mörkt?- Ljust

4. Dag eller natt?- Natt

5. Hur mår du?- Sådär, ganska stressad inför allt skolarbeta. Men annars är det bra!

6. Favoritmat?- Kycklingtaco kanske?

7. Favorit ämne?- Öm.. Ingen aning faktiskt.

8. Om du kunde besöka ett land i hela världen, vilket?- Kalifonien!

9. Favorit genre i filmer?- Typ aktion/komedi/drama i samma. 

10. Favorit artist/grupp?- Har svårt att bara välja en så tar alla, Hehe.. Justin Bieber, One Direction, Jason Derulo och Imagine Dragons. Har sett alla live!

11. Favorit dryck?- ICE TEA.

12. Om du bara fick äta en sak i hela ditt liv, vad hade det vart?- Kyckling

13. Favorit bok?- "Hungerspelen", "Twilight", "The fault in our stars" och "Divergent".

14. Vad är din favorit hårfärg?- Jag har alltid velat varit blond, därför jag ofta färgade till det när jag var liten. Tycker det är så fint med folk med blåa ögon och blonthår. Fast brunt skulle jag också kunna tänka mig!

15. Något du saknar? Säg minst 8 saker!- Varma sommar dagar/kvällar, Turkiet, England, hur vissa personer var förut, Kurt, Ullared, Sälen, sommarlov, julafton, nyår och min födelsedag. 

16. Bästa låt/låtar?- Just nu: Bonfire Heart, Summer, Dark Horse, Me and my borken heart. (Fast imorgon är det säkert nya låtar, haha.)

17. Favorit plagg i garderoben?- Just nu är det nog kjolen jag fick av Sabina. Den kanske är väldigt enkel men jag längtar tills det blir varmare ute så man kan använda den mer!

18. Gör en video är du svara på frågorna hihi?- Nej, tycker inte om att vara med på videos. 

19. Vilken VS tycker du luktar godast?- Sheer Love.

20. Gå i en kanindräkt eller clowndräkt på stan?- Clowndräkt, haha.

21. Krama randoma folk på stan eller dansa på stan?- Absolut dansa!

22. Käka bara senap eller bara lök?- Blä för båda två! Men lök är nog bättre för hälsan så.

#1 - - MADDISENJ.SE:

Kul att läsa!

#2 - - Ida Lindborg ♡:

härlig bild och bra svar!


Sv: haha tusen tack! :D

#3 - - MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

#4 - - Sarah:

tack =)

Till top