Trippel-jobb

Allmänt, Höst, Jag, Mobilbilder, mobilblogg / Permalink / 8

Igår var en stressig dag. Jag började med att jobba på fritids, gick sedan till mitt vanliga jobb på en annan skola och slutade dagen med att jobba på biografen. Hela veckan kommer vara lite så.. Men det hör ju inte till vanligheterna så jag får väl försöka stå ut. Nu är dessutom hösten här, går inte att förneka det längre. Försöker njuta med tända ljus, te och böcker. Men samtidigt blir jag så himla trött av vädret och mörkret. Hösten har verkligen sina för och nackdelar. 

#1 - - Isabell Hedberg:

Så fina lockar :D
Kram!

#2 - - Ida:

Så fin du är <3

#3 - - elin stridh:

mysiga bilder :)

#4 - - MALIN:

Vad fin du är! Kram

#5 - - Amanda:

Så kul med jobb <3

#6 - - Linda:

Fin du är :-D

#7 - - elin:

Hoppas du får en toppen bra kväll!<3

#8 - - Amanda Sofi:

Så fin du är!

Till top