Förbereder vintern

Allmänt, Familj, Höst, Mobilbilder, mobilblogg / Permalink / 13

I måndags efter jobbet så åkte jag, Rasmus, pappa och min storebror iväg till våran sommarstuga för att förbereda inför vintern. Vi plockade bland annat bort våran brygga, vilket alltid blir mer jobb än vi räknat med "suck". Som tur var valde vi verkligen rätt dag att göra detta på! Vädret var kanon och det var inte ens så kallt där borta, som det brukar kunna vara. Efter vi fixat och trixat i stugan, eller ja när solen började gå ner rättare sagt, så drog vi alla med hem till mina föräldrar och åt. Supermysigt, speciellt på en annars så tråkig måndag! 

#1 - - cecilia:

Såå fint! :)

#2 - - Selma:

Vilka vackra bilder 😍😍

#3 - - MALIN:

Vilka fantastiska bilder! Wow! Kram

#4 - - Louise:

Men herregud va fint! :D

#5 - - Linda:

Fina bilder!!

#6 - - Anita:

fina bilder!

#7 - - elin:

Fina bilder!<3

#8 - - Matilda:

Mysiga bilder!

#9 - - MALINDENISE:

Mysigt med lite höstgöra :D

#10 - - Amanda CL:

Det är så fint med Sol på hösten!!!

#11 - - Flisan:

sv: jag med!

fina bilder :D

#12 - - Jeanette:

Det där låter väldigt mysigt tycker jag :)

#13 - - Miss Baby Peaches:

Vilka härliga bilder! Och kul med lite utflykt på en måndag!

Till top