Bombar med höstbilder

Allmänt, Foton, Höst, Jag, Mobilbilder, mobilblogg / Permalink / 16

Hur fint är det inte med alla dessa färger? Det är ju nästan magiskt.

Äntligen är måndagen över, kan erkänna att jag igår till i morse hade sådan ångest.. Det var faktiskt riktigt länge sedan jag känt av en sån där ångest som igår. Det värsta är att jag inte riktigt kan sätta klämma på vad det är som jag har ångest för. Tror mycket har att göra med vädret, dvs mörkret och kylan. För dagar som när bilderna är tagna på dem dagarna är dem jag mår som bäst på. Konstigt att en sån liten grej det kan ha så stor påverkan.. Njuter ni av hösten och har ni några tips på hur man på bästa sätt kan göra det på? 

#1 - - MALIN:

Vilka härliga bilder :) Kram

#2 - - Jennifer:

Jätte fint med höstens alla färger :D

#3 - - elin:

Fina höstbilder!<3

#4 - - Denise:

Jag hade också en sån himla ångest i söndags och igår morse och tyckte också det var sååå otroligt skönt när måndagen äntligen var över. Brukar inte heller ha sådan ångest inför måndagen och kan inte heller riktigt sätta fingret på vad det är som utlöser det, kanske det är som du säger att det är hösten som gör det?

#5 - - Linda:

Så fint!!

#6 - - Amanda:

Så himla härliga bilder<3

#7 - - Ida:

Älskar alla fina höstfärger!!

#8 - - Miss Baby Peaches:

Så härligt det ser ut!

#9 - - Louise:

Så fina bilder! :)

#10 - - Amanda Sofi:

Så fina bilder!

#11 - - Flisan:

sv: tack! <3

#12 - - sarah :

aaa det är det =/ jag ska kolla upp det

#13 - - Amanda CL:

ångest är så jobbigt :/ jag får ofta mer ångest när jag inte kan förstå varför jag har ångest :/

fina foton!

#14 - - Anita:

Så fint :D

#15 - - Jeanette:

Så fina bilder :) Färgerna är så fina

#16 - - Matilda:

Hösten är himla fin!

Till top