Månadens Glossybox

Allmänt, Juletider, Mobilbilder, Nytt, mobilblogg / Permalink / 5

Idag när jag kom hem ifrån jobbet så låg denna lilla box hemma och väntade på mig. Egentligen hade jag fått hem den igår men Rasmus hade lagt undan den och sedan glömt bort att berätta för mig att den kommit. 

Jag blir alltid på så bra humör av att öppna mina glossybox. Det är som att det är julafton en gång i månaden. Dessutom var jag extra glad denna månad när jag såg hur fin boxen var! Den kommer självklart få en plats under granen. Ska bli spännande att testa alla produkter man fick med. 
Har ni glossybox? 

#1 - - cecilia:

älskar glossybox!! :)

#2 - - Anita:

Åh, inte fel :D

#3 - - Jeanette:

Fick exakt samma saker i min box :) Jag blev så nöjd

#4 - - MALIN:

Vad fin den är! Kram

#5 - - Louise:

Väntar fortfarande på min! :)

Till top