Lunch med Hannah

Har haft så fullt upp denna vecka att jag verkligen inte haft tid att blogga. Rasmus fyllde år i tisdags men eftersom att vi har så stora familjer tillsammans så blev det så att vi firade flera dagar i rad. Det började i måndags med att min familj kom över och fira, i tisdags kom hela Rasmus pappas sida av släkten (hela 14(!) personer i vår lilla tvåa). På onsdagen drog vi hem till Rasmus mamma och firade både Rasmus och Moa med att grilla. Sedan på torsdagen jobbade jag sent, när jag egentligen skulle till Västerås för att fira Moa igen, fast hos hennes pappa. 


I fredags drog jag hem till min farmor efter att jag slutat jobbet, för att hjälpa henne att bära ved. På kvällen drog vi hem till Lisa några stycken och bara pratade och hade det allmänt mysigt. 
Lördagen spenderades i Västerås med mamma för lite shopping. 
Och nu idag så har Hannah varit här. Vi lagade en supergod lunch och drog även iväg för att äta mjukglass. Dagen slutade med att jag och Hannah bestämde oss för att kolla film och äta popcorn. 

Har haft en superbra vecka! Men kände verkligen när helgen kom hur trött jag faktiskt var. Det tär på krafterna att umgås med mycket folk och aldrig riktigt få komma hem och vila. Lägenheten behövdes städas och jag och Rasmus behövde pusta ut. Får hoppas att nästa vecka blir lite lugnare. 

#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

Så gott

#2 - - Sarah:

aaa det är det =) åh ser gött ut =)

Till top