Lunch dejt

Allmänt, Mat/annat gott, Mobilbilder, Vänner, mobilblogg / Permalink / 10

Igår på jobbet hade vi K-dag det är alltså när eleverna är lediga och vi lärare jobbar. Jag hade då glömt bort att ta med mig lunch, då jag är van att äta i matsalen varje dag. Men som tur var så ställde både Erik och Hannah upp på en lunch dejt med mig. Så vi blev upphämtade av Erik och drog och åt på ett mysigt café. Helt klart bättre än skolmaten, hahaha! 

#1 - - MALIN:

Mums! Vad gott! Kram

#2 - - elin stridh:

älskar kycklingsallad :D

#3 - - elin:

Mums så gott det där såg ut<3

#4 - - Felicia:

åå vad gott

#5 - - MartinaOlsson:

sv; ja jag hoppas verkligen det, skulle vara sååå skönt! vi får hålla tummarna, haha ;)

#6 - - Amanda:

Men mums vad gott<3

#7 - - sarah :

aa det är kul =)

#8 - - Linda:

Gud så mys :-D

#9 - - Caroline:

Det ser riktigt gott ut. :)

#10 - - Josäfin Andersson :

Men åh vad gott :D

Till top