Lördag

Allmänt, Jag, Mobilbilder, mobilblogg / Permalink / 12

Ååh det är så härligt med helg! Denna vecka har verkligen varit en lång vecka och jag har gått och trott att det är fredag sen i onsdags, så ni kan ju nästan förstå besvikelsen när man inser att så inte är fallet.. Dock har min helg inte alls blivit som jag tänkt mig. Många av mina kompisar är borta eller har fullt upp. Rasmus som jag hade räknat med skulle vara hemma var varit borta både igår och idag. Dessutom har mina föräldrar åkt iväg. Så här har jag suttit ensam i min soffa med mensvärk och bara tyckt synd om mig själv. Men har även haft tur, Sabina och Hannah träffade jag ett tag igår och idag så gick jag och Frida ut på en långpromenad. Just nu sitter även Rasmus lillebror hemma hos oss och gör mig sällskap. Resten utav dagen ska jag försöka att njuta av ensamheten. Folk säger ju att man behöver egen tid, men när jag väl är själv så får jag så tråkigt att jag tillslut får panik, haha. Hoppas ni alla får en trevlig helg! 

#1 - - Amanda:

Å hoppas verkligen att värken släpper, det är ju aldrig kul :(

#2 - - elin:

Finis , hoppas du får en kanon bra kväll<3

#3 - - sarah :

Jag kan för stå det .. värkar magiskt =)

#4 - - Denise:

Haha ååh <3 Hatar när man känner sig ensammast i världen och dessutom har mensvärk, så tycker man extra synd om sig själv och allt bli ännu värre haha

#5 - - MALIN:

Vad FIN du är! Kram

#6 - - Selma:

Hoppas du får en underbar helg och får vila ut ❤️

#7 - - Linda:

Så fin du är!

#8 - - Jennifer:

Hoppas din helg har varit bra :)

#9 - - Anita:

Så fin bild :D

#10 - - idategebos.blogg.se:

Åh vad fin blogg!! Kika gärna in på min blogg :))​

#11 - - Louise:

Fin du är! 😊

#12 - - Amanda Sofi:

Så fin du är!

Till top