Måndag

Allmänt, Jag, Mobilbilder, mobilblogg / Permalink / 6

Just nu ligger jag i sängen med världens huvudvärk. Barnen i skolan där jag jobbar har varit så pratiga och jag känner verkligen hur mycket det kan ta på krafterna. Hade helst av allt bara legat i sängen hela dagen, men ska istället iväg och jobba på bion och sedan bege mig iväg på middag hos Rasmus mormor och morfar. Så det är väl bara att bita ihop! Inte så många måndagar kvar nu innan barnen får sommarlov och jag slutar med denna klass. 

#1 - - Anita:

Finis! :D

#2 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Men usch då, hoppas huvudvärken släppt idag!

#3 - - Gabriella :

Fiiina du, hoppas att huvudvärken gick över fort!!

#4 - - Amanda CL:

Hoppas huvudvärken släpper <3

#5 - - Denise:

Åh <3 Hoppas du orkade med hela måndagen!

#6 - - Sara:

Vad fin du är! Hoppas verkligen huvudvärken blir bättre och att du orkar med kvällens program trots att du haft en tung dag

Till top