Grottor och blått vatten

På jobbet idag hade vi en heldag vid eskiln där vädret dock inte var på vår sida. Vi såg fram emot en varm och härlig dag med sol, bad och massa utomhus aktiviteter men istället fick vi kyla och regn. Jag hade i alla fall en trevlig dag, men tror inte ungarna var lika glada. 

När jag kom hem fick jag mycket gjort. Jag gjorde allt det där som jag skjutit upp så länge och gick även på ett möte angående mitt jobb nästa läsår. På kvällen sen drog jag och mina vänner ut på bil-äventyr. Vi valde i korsningar om vi skulle åka höger eller vänster och slutade upp vid ett gruvhål. Det var verkligen superfint där borta, är chockad att jag inte varit där förut när det var så fint och låg så nära. Ska definitivt dit igen! Gärna en solig dag då solen glittrar i det blåa vattnet. 

#1 - - Netti Starby:

Vilka vackra platser ni besökte! :-D Kramis

#2 - - Denise:

Häftig natur! :D

#3 - - Caroline:

Så fina bilder. :)

#4 - - Louise:

Vilka fina bilder :)

#5 - - Amanda CL:

Fina foton!!!

#6 - - elin:

Fina bilder!

Till top