Hemma igen

Allmänt, Mat/annat gott, Mobilbilder, mobilblogg / Permalink / 4

Ååh just nu känns det så himla skönt att vara hemma igen. Har saknat min säng, min lägenhet, min dusch och mina vänner. Finns ju inget bättre än att vara utomlands och leva livet, men jag känner bara att dessa två veckor har varit så intensiva med massa intryck osv. Kändes skönt att bara få komma hem och slippa känna att man måste ta vara på någon tid. Så direkt när jag och Rasmus kom hem så bänka vi oss i soffan. Fick pizza besök av min familj och sedan tillbaka till soffan. Imorgon börjar Rasmus jobba igen och jag ska ha semester. Känns så konstigt. Vad gör man ens när man är ledig? Var så många år sedan som jag var ledig såhär länge, så känns som att jag kommer bli uttråkad redan första dagen, haha. Men nu ska jag återgå till filmen och sedan väntar min underbara säng!

#1 - - Netti Starby:

Vad härligt att din semester fortsätter och du kommer säkert på saker att göra! :-D Kramis

#2 - - Ida:

Så härligt med lite ledighet :)

#3 - - Jennifer:

ÅÅhh nutella :D

#4 - - Amanda:

Mums så gott det såg ut<3

Till top