Min 20 årsdag

Allmänt, Mat/annat gott, Vänner, mobilblogg / Permalink / 0

Den 28 januari fyllde jag 20 år. Fattar knappt själv att lilla jag redan är så gammal?? Min 20 årsdag var i alla fall den bästa födelsedag jag har haft på många år! Började dagen i min och Rasmus alldeles egna lägenheten, detta är alltså första gången någonsin vi firat något i vår lägenhet. Efter jag klivit upp och fixat mig drog jag iväg till systembolaget (man måste ju passa på). Senare kom halva Rasmus släkt över hem till oss på fika vilket super mysigt! Sedan drog jag över till mina föräldrar där hela min släkt väntade! På kvällen hade då mina vänner fått mina hemnycklar och varit där och pyntat och fixat hela dagen. Blev så rörd över hur fina vänner jag har, som tog sig tid att fixa allt åt lilla mig. Hade som sagt en riktigt lyckad födelsedag och känner mig bara så tacksam över allt och alla. Hur skulle det kunna bli bättre än så? 

Till top