Hamnkrogen

Allmänt, Mat/annat gott, Mobilbilder, Vänner, mobilblogg / Permalink / 22

I fredags gick jag och tre vänner iväg och åt på ett ställe som heter hamnkrogen. Det var så mysigt, jag har varit där flera gånger men aldrig tidigare ätit där. Maten var riktigt god och som tur var så prickade vi in dagen perfekt med vädret också! 

#1 - - Denise:

Trevligt! :)

#2 - - MALIN:

Vad gott och mysigt det ser ut! Kram

#3 - - PhotoJelly:

Så mysigt :)!

#4 - - Felicia Holmgren:

Mysigt!

#5 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh, såg verkligen så mysigt ut!

#6 - - Josäfin Andersson :

åh vad mysigt :D

#7 - - Linda:

Men så mys!

#8 - - Flisan:

sv: jamen det tkr jag verkligen :)

mysigt :)

#9 - - Amanda:

Så fina bilder<3

#10 - - elin:

Fina bilder!<3

#11 - - Amanda Sofi:

Härliga bilder!

#12 - - Asylmamma:

Åh vad härligt det där såg ut😍👌🏻

#13 - - sarah :

aaa det var det =)

#14 - - MartinaOlsson:

sv; ja, jag kan ju tillägga att jag DESSUTOM hade på mig en ljusrosa tunn skjorta som blev helt genomblöt och därmed också helt genomskinlig efter att jag stått i regnet och väntat på bussen.. inte det roligaste att gå in på bussen så heller, haha.

#15 - - Sarah:

Ser gott o mysigt ut :)

#16 - - Amanda:

Det såg bara för mysigt ut<3

#17 - - Ida:

De där såg inte fel ut :D

#18 - - Anita:

Men så fina bilder :D

#19 - - Lillemmish- mode - inspo :

vilka fina bilder =)

kramizzzz

#20 - - sarah :

hon säger tack .. ser myssigt ut bå bilderna

#21 - - Josäfin Andersson :

åh vad mysigt :D

#22 - - Isabella:

härligt!

Till top