TILLBEHÖR TILL STUDENTMÖSSAN

Allmänt, Kläder och sånt, Nytt, Studenten / Permalink / 6
När jag beställde min studentmössa så fick jag även med massa andra roliga grejer till studenten! De grejer man fick var:
-Linne med texten "Stdnt (student) 16, som dock var alldeles för stort för mig... 
-En vissla som man kan ha runt halsen, som låter högt som bara den.
-En box att förvara mössan i, med texten "För en skoltid värd att minnas" inuti.
-Ett champagneglas med mitt namn på.
-En penna att skriva hela klassens namn med i mössan.  
#1 - - Natalie Honkonen:

Ååh så kul!:D

#2 - - Sarah:

Ja beställde oxå ett glas när ja tog studenten :)

#3 - - Anonym:

Åh vad roligt!!

#4 - - Hedda Rönnlund:

Åh vad roligt!!

#5 - - Sarah:

åh tack =) fina saker till studenten =)

#6 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Kul att du fick med annat också :)
Så kul med studenten ju!! :D

Till top