AVOKADO-MACKOR

Allmänt, Mat/annat gott / Permalink / 6
Att det redan är måndag igen?? Helgen har gått sjukt fort.. Men det känns skönt med en ny vecka. Förra veckan var det mycket som hände i mitt huvud, många tankar som snurrade runt.. Sökte högskolor, jobbade, pluggade och hade studentfest.. Denna vecka ska jag ta tag i träningen och dessutom försöka göra bra ifrån mig i skolan. Ska gå en självförsvarskurs på tisdag, vilket ska bli superkul! 
Hoppas ni får en trevlig måndag!
#1 - - Ewelina:

Så sjukt gott det där såg ut! Skit snygga bilder också :)

#2 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

gott

#3 - - Alicia:

Det där såg fantastiskt gott ut! Hoppas du får en fin vecka!

#4 - - moa:

Åh vad gott! *_*

#5 - - Denise:

Åh så spännande! Hur var kursen? :D

#6 - - Sarah:

aaa men det är upp och ner =/

Till top