APELSiNER

Allmänt, Höst, Mat/annat gott / Permalink / 10
 
 
Ikväll är det matteplugg som gäller för imorgon har jag veckans sista prov och sedan börjar lovet. Ska bli så skönt med höstlov nu, eftersom att jag kännt mig så nerstämd denna vecka... Dock så kommer mitt lov att mestadels bestå utav jobb, men så kan det vara ibland! Men nu ska jag plugga på det sista och sedan mysa ner mig i sängen med mitt te och apelsin. 
#1 - - linah:

åh så gott! <3

#2 - - Anita:

Omnom!!

#3 - - Netti Starby:

Vad gott med apelsin och lycka till med pluggandet! Kram

#4 - - Sarah:

Tack

#5 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Så gott med apelsin, det var längesen jag åt de nu. Måste köpa de snart ^^

#6 - - Sarah:

Va skönt me lov :)

#7 - - ♫♪ sandra:

ph gott!

#8 - - Anita:

Gott :)

#9 - - a n n i k a:

Hej! Nu är månadens blogg avslutad. Ta och kika in om du vann eller ej. Annars är det bara att delta igen! ^_^

http://blogofphoto.webblogg.se/2015/november/manadens-blogg-vinnare-ny-omgang.html

#10 - - Ebba Rooth:

vilket superhärlig profilbild du har ! :)

Till top