EN BÄTTRE MÅNDAG

Mat/annat gott / Permalink / 8
 
Bilderna är från i fredags!
 
Igår hade jag supersöndagsångest men inte hade jag behövt haft det så bra som min måndag blev! Vi hade bara psykologi och orientering i det fina vädret i skolan idag. Riktigt mysigt att springa runt bland de fina höstfärgerna i skogen! Efter det så slutade vi så jag och tjejerna från klassen drog iväg och åt lunch på kinarestaurangen där vi dessutom fick gratis efterrätt! När jag kom hem så tränade jag lite, duscha, kolla pll och just nu pluggar jag. Ska snart äta god mat med familjen och sedan försöka ha en riktigt myskväll i min ensamhet! 
 
#1 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Mums va mkt gott :)

#2 - - Maria Karlsson:

Åh så mycket gott! Blir så hungrig xd

#3 - - fashion:

Sååå gott!! :D

#4 - - MADDISENJ.SE:

Gud så mycket gott :D

#5 - - Denise:

Åh så mycket gott! :)

#6 - - moa:

Vad gott det ser ut och vad roligt att du hade en sådan bra dag!

#7 - - Selina:

Åh vad mycket gott!

#8 - - Ida - foto & häst:

gud så gott :D
sv; hihi tack❤ den blev så härlig med ljuset tycker jag :D

Till top