DET JAG ViLL JUST NU..

HUS, weheartit / Permalink / 9
 
Vill så gärna flytta till en egen lägenhet och få friheten att inreda allt själv! Skulle vilja ha det ljust med massvis av detaljer som kuddar, plädar, tavlor och ljus. Drömmen vore ju att få flytta till en mysig tvåa med min pojkvän men dock har varken han eller jag råd med det.. Men drömma kan man väl!
#1 - - Jackeline - Skönhetsblogg:

Så mysiga bilder!

#2 - - Ida - foto & häst:

sååå himla fint :')
sv; jaa visst är dem!!

#3 - - Flisan:

sv: javisst e den :)

#4 - - ami:

hur gammal är din pojkvän då?

#5 - - Ebba:

Håller med dig! Väntar på att min pojkvän ska flytta hemifrån ;)

Svar: åh tack :)
Kram

#6 - - GoForFit:

Du får gärna komma och inreda min lägenhet, haha ;)

sv: De är riktigt goda kan jag lova! :D

#7 - - fashion:

Fina bilder! :D

#8 - - fashion:

Fin inspo! :)

#9 - - kmstyle:

drömma ska man göra :)

Till top