TVÅ JOBBAR VECKOR AVSLUTADE

Mobilbilder / Permalink / 5
 
Idag var min sista dag på äldreboendet som jag har sommarjobbat hos i två veckor. Tiden har gått super snabbt. Kan inte riktigt säga att det har varit roligt, men kan säga att det inte har vart tråkigt heller. Utan helt okej! Det tråkigaste med att sluta nu är att man precis har börjat lära sig rutinerna och lära känna människorna, och så måste man sluta. Aja det ska bli skönt när lönen kommer, haha!
Idag ska jag ut med Rasmus mormor och morfars båt sedan på kvällen blir det grillmys med massa vänner! Blir nog en kanon helg tror jag!
#1 - - emilia:

skönt med lov :)

#2 - - Sarah:

Grillmys låter inte helt fel :)

#3 - - Ida - foto & häst:

härligt att ha avslutat de veckorna, och förstår att du längtar efter lönen hehe ;)
sv; taack ❤

#4 - - moa:

Så skönt, är du ledigt nu eller ska du jobba någon annanstans? :)

#5 - - sarah:

jo blev ledsen men ska fixa den.. jag kunde bli av med fingrat

Till top