TRiANGL

Allmänt, Kläder och sånt, Tips / Permalink / 13
 
När jag skulle gå och simma igår så såg jag vilket behov jag är av en ny bikini. Skulle helst vilja köpa någon av dem på bilderna där upp! Super snygga om ni frågar mig! Har ni någon favorit? Ni hittar dem här
#1 - - ♫♪ sandra - en musikblogg:

fina

#2 - - jacquiline:

så fina!!

#3 - - kaffehörnan:

Fann du någon bikini ?

#4 - - kaffehörnan:

KÖR PÅ ROSA

#5 - - Lollee:

Fin blogg!

#6 - - MALIN:

min favorit är den gråa, vilket även är den jag har hemma, och den rosa! testa maila dom och fråga om ett samarbete, det gjorde jag och vips så fick jag en bikini + en överdel! kram :)

#7 - - En plats i solen:

Snygga!

Tack så mycket :)

lade till dig på bloglovin, blev nr 5

#8 - - milina.blogg.se:

Snygga! :)

#9 - - MATILDA:

snygga!

#10 - - Selina:

Fina!!

#11 - - Linnea:

Dem är så fina! min kompis beställde en och blev överraskad då hon fick betala 400 i frakt extra!
Hoppas att du haft en bra vecka hittills och att din lördagskväll har varit toppen! Har du några roliga planer för resten utav helgen?
Kam ♥

#12 - - fridawiman:

så fina!! jag gillar den korallfärgade bäst!

#13 - - Moa Andreasson:

åh riktigt snygga!

Till top