DAGENS PLANER

Allmänt, Foton / Permalink / 8
 
Bilderna är tagna i slutet av förra sommaren.
 
-Städa mitt rum
-Packa
-Damma
-Plugga
-Plugga mera
-Laga mat
-Träna
-Duscha
-Fixa inägg till bloggen
-Kolla Glee?
 
Detta ska jag försöka hinna med idag. Vi får väl se vilka jag kommer kunna checka av. Imorgon drar jag iväg till en kompis och ska bo där tillsammans med mina vänner i en vecka. Bloggningen kommer nog därför inte vara på topp!
#1 - - milina.blogg.se:

så skönt sen när det är städat!

#2 - - Elisabet:

åå härliga bilder

#3 - - Linnea:

Svar: Ja verkligen!
Hoppa satt du haft en bra vecka hittills? Några planer för morgondagen?
Kram ❤

#4 - - Moa Andreasson:

Mycket och gör precis som jag, men bara man ligger på och inte slöar så hinner man ju alltid :)

#5 - - mot plus:

fina bilder!

#6 - - Anonym:

Jättefin blogg du har. Lust att göra bloglovin byte? :)

#7 - - lina:

Jättefin blogg du har. Lust att göra bloglovin byte? :)

#8 - - Rebecka:

Vilka fina bilder!

Till top