SVAR PÅ FRÅGESTUND, DEL ETT

Allmänt, Frågor, Jag / Permalink / 8

1. Vad betyder musik för dig? Musik betyder en hel del för mig. Jag älskar musik, för den gör mig på bättre humör. Men dock är inte jag en sån som måste lyssna på musik hela tiden utan jag kan tycka att det är skönt att bara ligga i sängen i tystnad, iallafall ett litet tag.

2. Vad vill du jobba med?  Något som jag trivs bra med och samtidigt träffar nya människor och får prata mycket. Vill helst inte sitta inne hela dagarna heller. Någon som vet något bra jobb som stämmer in på den beskrivningen?

3. En sak du inte kan klara dig utan? Mina vänner. Livet vore så tråkigt utan dem!

 
4. Vad är det värsta som finns enligt dig? Kroppens inre organ och allt sånt. Jag tycker det är så äckligt med allt från blodådror till senor och allt vad det nu är.. Blä!

5. Hur blev du och Rasmus tillsammans? Det började med att vi bara smsade och efter 1-2 månader så bestämde vi att vi skulle träffas. Jag var väldigt blyg och ordnade så att vi var ett stort gäng som skulle träffas istället för bara han och jag. Men när kvällen var slut så var Rasmus och jag tillsammans. (Vi var väldigt små när vi blev tillsammans, så ja man kunde bli tillsammans fast man kanppt kände varandra då).

6. Hur var eran relation innan, eller var i bekanta? Som sagt så hade vi smsat ett tag innan och vi hade ju sett varandra då och då men aldrig pratat IRL. Men Rasmus visade hela tiden att han ville lära känna mig bättre. Exempel när jag skrev till honom att jag skulle på bio (Avatar) så ringde han snabbt sina kompisar och frågade om inte de också kunde se filmen, bara för att han skulle få träffa mig. 

7. Favorit resmål? Jag har alltid velat åkt till USA (Miami eller Kalifonien) eller Thailand. Men om du syftar på min favorit resmål(som jag har vart på) så är det absolut Turkiet. Älskar hotellet vi brukar bo på där!

8. Absolut bästa platsen på jorden? Bästa platsen på jorden är nog ett varmt ställe tillsammans med mina vänner, min familj och min pojkvän! Där vi kan sola, bada och ha kul hela dagarna

9. Om du fick välja precis vad du vill göra, äta och befinna dig under en dag, vad skulle du välja? Jag skulle befinna mig på Kalifonien och där skulle jag skulle sola, bada, testa surfa,åka vattenskoter, hoppa från klippor,åka vattenrutschbana, äta massor av glass och drick kalla drinkar. 

 

10. Varför heter du Michelle? För att mina föräldrar skrev en lista med namn de tyckte var fina (både kill-namn och tjej-namn) då hade båda två namnen Michelle och Robert. Så om jag hade blivit en kille så hade mitt namn vart Robert, haha.

11. Om du skulle skriva en bok, vad skulle den heta och vad skulle den handla om? Den skulle heta "Michelles tips" och den skulle ha massa tips om ställen jag gillar att besöka och mat som jag gillar att äta.

12. Läskigaste sakerna du någonsin gjort? Jag kommer inte på något riktigt läskigt som jag själv har gjort.Men om jag ska ta något så är det väl att åka skidor. Även fast jag aldrig åkt förut så övervann jag mig rädsla och åkte ändå.

13. Om du kunde gå tillbaka i tiden, vem skulle du möta? Oj det var en bra fråga! Har faktiskt ingen aning.

14. Vilket djur skulle du vara och varför? En katt kanske. Eftersom att de gör som de själva vill när de själva vill det. Dessutom hur skönt skulle det inte vara att kunna vara ute när man känner för det och sedan kunna gå in och sova när man vill.

15. Hur är dina betyg i skolan? Haha, jadu... Jag är inget direkt A-barn utan ligger mer på C-B kanske? (För er som inte vet så är A=MVG och C=VG typ).

16. Vilken magisk förmåga skulle du vilja ha och varför? Jag skulle vilja kunna flyga. Tänk vad härligt att inte behöva gå någonstans utan bara kunna flyga iväg!

17. Den värsta 'turn-offen' hos en kille/tjej? De som ljuger. Jag tycker att man ska vara ärlig för annars är det ingen poäng att ens vara vänner.

18. Skulle du vilja vara hatad eller glömd? Varken eller. Men nog hellre glömd än hatad för då mår ingen dåligt över att man är död.

19. Om någon skulle göra en film om dig, vem skulle spela rollen som dig? Jag själv helst, haha! För när jag var liten drömde jag om att vara med i en film eller att ha ett eget teve pogram.

20. Kina eller Japan?  Japan

#1 - - Selina:

Så mycket härliga bilder!

#2 - - Mildred :

åh, vilken fin blogg du har och det här inlägget var bara helt underbart! :)

#3 - - sanne:

Ingen av mina frågor kom med ;3

#4 - - Ida Lindborg ♡:

Bra svar och fina bilder!

Sv: tack fins! jaa, det har du rätt i, det har vi nooog ;)

#5 - - MALIN:

jätteintressant att läsa! skönt att du blev en tjej, michelle är lite finare namn än robert (tycker jag) ;) hur länge har du och rasmus varit tillsammans?

#6 - - jacquiline:

så fina bilder!!

#7 - - Hanna:

Roligt att läsa! Är de bra med dig idag? :D

#8 - - Moa Andreasson:

Vilka bra svar, roligt att få veta mer om dig! :D

Till top