CHOKLADFONTÄN

Mat/annat gott / Permalink / 6
 
 
 
 
 
 
Efter en lång dag på jobbet så drog jag och Rasmus hem till mig. Vi passade på att ha en myskväll, nu när ändå mina föräldrar är borta. Vi har ätit pizza, kollat på film och nyss invigt våran nya chokladfontän. Super gott! 
 
 
#1 - - Elina:

Chokladfontän åh HEAVEN!

Svar: Ja precis!
Michelle

#2 - - Agnes:

Vilken fin!blogg du har :)

Svar: tack :)
Michelle

#3 - - Jonas:

En chokladfontan står helt klart högt upp på min lista över framtida investeringar xD

Svar: bra investering! :)
Michelle

#4 - - Jonas:

Den "bästa" utav investeringar ;) Kanske kan jag locka till mig en flickvän med hjälp utav den också. För jag har hört att de gillar choklad? xD *sarkasm*

Svar: Precis! :)
Michelle

#5 - - mathilda:

åh va gott!!

Svar: Ja verkligen! :)
Michelle

#6 - - Moa Andreasson:

Gud vad gott!

Svar: Ja verkligen super gott!
Michelle

Till top