ÅRET SOM GÅTT

Allmänt / Permalink / 7
Vintern:
Början av året hände det inte så mycket. Min kamera användes inte alls så mycket som den kanske borde. Men jag hade det ändå väldigt bra. Jag fyllde sexton år vilket betydde att vägarna plötsligt blev osäkra. Jag och Rasmus hade Tre års dag och vi firade den på en kryssning. Jag var ute och fotade lite med Sabina och Amanda. Firade alla hjärtans dag tillsammans med Rasmus så klart och sedan hände väl inte så jätte mycket mer förutom att jag äntligen fick se Justin Bieber live!
 
Våren:
Våren var nog den tiden på detta år som gick snabbast! Jag skulle ju sluta nian och kämpade på med gymnasieval och nationellaproven. Blev utvald att åka iväg med skolan till England vilket är en resa jag aldrig kommer glömma! Jag fick träffa massa roliga människor från olika länder och lära mig så mycket nytt. Dessutom så var det våryra och majbrasa vilket jag båda spenderade med mina vänner. Åkte även iväg på kryssning med kompisarna och hade grillkväll på eskin. Fick se One Direction live vilket var helt otroligt! Sedan var det dags för os veckan i våran skola innan nian var slut på riktigt. 
Sommaren:
Sommaren bjöd på förvånadsvärt många soliga och roliga dagar! Dagen efter skolavslutningen åkte jag iväg till Leksand med några vänner. Dagen efter det bärde det iväg till Turkiet tillsammans med Sabina. När jag kom hem så spenderade jag mycket tid med min saknade pojkvän i min sommarstuga. Sov även en hel del med mina vänner. En natt sov vi åtta personer på en studsmatta mitt i regnet. Avslutade hela sommaren som vi alltid gör med mina vänner i min sommarstuga. Denna sommar var den första på länge när jag faktiskt njöt.
 
Hösten:
Skolan började efter en bra sommar och nu gick jag på gymnasiet. Massa plugg väntade under denna höst och självklart var jag sjuk en hel del. Var även på imagine dragons där vi stod längst fram! En tripp på Ullared och ungicks med Rasmus och mina vänner och där har vi väl min höst.
#1 - - Moa Andreasson:

Låter och ser ut som om du haft en riktigt bra år!

Svar: Det har jag också! :)
Michelle

#2 - - Elisabet:

mysigt

Svar: Japp
Michelle

#3 - - Moa Andreasson:

Gott Nytt År! :))

Svar: Desamma! :))
Michelle

#4 - - Elisabet:

hoppas du får ett bra tolvslag

Svar: Det fick jag!
Michelle

#5 - - Kelly:

Gott nytt år! :D

Svar: Desamma! :D
Michelle

#6 - - Lina Johansson:

- Det har jag!

Låter som ditt år också varit bra :)

Svar: Det har det också varit!
Michelle

#7 - - fannie:

sv: tack så mycket :) rätt nöjd ändå! :)

kul med en överblick på året som gått :)

var gärna med i min jultävling som avslutas här i dagarna :)
http://fanniekarlssons.blogg.se/2013/december/jultavling.html#comment

Svar: ska kika in :)
Michelle

Till top